Lista produktów producenta: EFS

Zaawansowane zawieszenie na EFS to produkt o wysokim standardzie, który sprawdził się w zawodach 4x4 w Australii i nie raz został doprowadzony do granic swej wytrzymałości przez entuzjastów samochodów terenowych na całym świecie. Zawieszenie EFS nie ogranicza się wyłącznie do amortyzatorów, ale stanowi kompletny, zintegrowany zestaw sprężyn, amortyzatorów i innych komponentów, współpracujących ze sobą w celu uzyskania jeszcze lepszych właściwości jezdnych na drodze, jak i poza nią.Firma EFS zaprojektowała i opracowała system zawieszeń wysokiej jakości na miarę ekstremalnych warunków off road w Australii. Gama produktów EFS jest ciągle udoskonalana i poddawana najcięższym testom w sponsorowanych pojazdach podczas zawodów.

Zaangażowany zespół badawczo-rozwojowy doszedł do perfekcji w tworzeniu znakomitego tuningu amortyzatorów, sprężyn, resorów i komponentów, czego dowodem jest powstanie serii Elite.

Inżynierowie EFS spędzają niezliczone godziny w Dziale Dynamometrycznym, gdzie z niezwykłą precyzją regulują wewnętrzne zawory amortyzatorów, ażeby dopasować je do każdej marki i modelu samochodu. Dla klienta oznacza to udostępnienie mu produktu zapewniającego świetne osiągi na drodze i w terenie.

„Ponieważ zawieszenia resorowe i sprężynowe różnią się charakterystyką jazdy, amortyzator EFS zaprojektowano, aby znalazł zastosowanie w każdym indywidualnym wariancie”. Zespół badawczo-rozwojowy EFS udziela na swoje produkty gwarancji na 3 lata lub 100 000 kilometrów.

Zaawansowane zawieszenie na EFS to produkt o wysokim standardzie, który sprawdził się w zawodach 4x4 w Australii i nie raz został doprowadzony do granic swej wytrzymałości przez entuzjastów samochodów terenowych na całym świecie. Zawieszenie EFS nie ogranicza się wyłącznie do amortyzatorów, ale stanowi kompletny, zintegrowany zestaw sprężyn, amortyzatorów i innych komponentów, współpracujących ze sobą w celu uzyskania jeszcze lepszych właściwości jezdnych na drodze, jak i poza nią.Firma EFS zaprojektowała i opracowała system zawieszeń wysokiej jakości na miarę ekstremalnych warunków off road w Australii. Gama produktów EFS jest ciągle udoskonalana i poddawana najcięższym testom w sponsorowanych pojazdach podczas zawodów.

Zaangażowany zespół badawczo-rozwojowy doszedł do perfekcji w tworzeniu znakomitego tuningu amortyzatorów, sprężyn, resorów i komponentów, czego dowodem jest powstanie serii Elite.

Inżynierowie EFS spędzają niezliczone godziny w Dziale Dynamometrycznym, gdzie z niezwykłą precyzją regulują wewnętrzne zawory amortyzatorów, ażeby dopasować je do każdej marki i modelu samochodu. Dla klienta oznacza to udostępnienie mu produktu zapewniającego świetne osiągi na drodze i w terenie.

„Ponieważ zawieszenia resorowe i sprężynowe różnią się charakterystyką jazdy, amortyzator EFS zaprojektowano, aby znalazł zastosowanie w każdym indywidualnym wariancie”. Zespół badawczo-rozwojowy EFS udziela na swoje produkty gwarancji na 3 lata lub 100 000 kilometrów.




ASORTYMENT
Firma EFS posiada wiele różnych zestawów zawieszenia. Bez względu na to, czy holujesz samochód, jeździsz w terenie czy wieziesz dodatkowy ładunek, na pewno znajdziesz rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb. W ofercie dostępne są zawieszenia standardowe, podniesione, wzmocnione podniesione i ekstra wzmocnione podniesione, liczne marki i modele. Szeroka gama produktów EFS dzieli się na 3 linie: Enforcer, Elite i X-Treme, więc z łatwością można wybrać coś na miarę swoich wymagań i zasobności portfela.


DESIGNE I INTEGRALNOŚĆ
Produkty EFS są projektowane i opracowywane w Australii, nieustannie przewyższając nasze oczekiwania wydajności. Firma EFS to nie tylko producent amortyzatorów, ale całego w pełni zintegrowanego systemu sprężyn, amortyzatorów i komponentów, połączonych ze sobą za pomocą odpowiednich układów zaworów i twardości sprężyn, dla pojazdów z napędem na 4 koła.


KONTROLA I BEZPIECZEŃSTWO
Nazwa EFS jest angielskim skrótem oznaczającym „ulepszone zawieszenie napędu na 4 koła”. Dzięki lepiej zaprojektowanym amortyzatorom i kombinacjom sprężyn, ułatwiającym manewrowanie pojazdem. Marka EFS pomoże Ci zapanować nad Twoim samochodem 4×4 w każdych nawet najcięższych warunkach drogowych.


TECHNOLOGIA KONTROLI DYNAMIKI RUCHU I GWARANCJA
DMC-T jest postępem w dziedzinie technologii produkcji amortyzatorów, osiągniętym przez zespół badawczo-rozwojowy EFS. Krótko mówiąc, to udoskonalenie konstrukcji zaworów umożliwia uzyskanie dużo bardziej precyzyjnej kontroli tłumienia i szybszej reakcji zaworu. Bez względu na to, czy wspinasz się powoli po pochyłościach, czy jedziesz z dużą prędkością po pofalowanym terenie, amortyzator EFS automatycznie dostosuje się do warunków jazdy.Jakość EFS jest poparta gwarancją na 3 lata lub 100 000 km i potwierdzona przez Australijską sieć dystrybutorów EFS.



AMORTYZATORY XTR



Budowa amortyzatora XTR to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej
– amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 64 mm dzięki czemu zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych.
– osłona górna amortyzatora z metalu zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.
– tłok o średnicy 35mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.
– DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.
– tłoczysko o średnicy 20 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.
– wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoków, redukują tarcie, znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora .
– solidne ścianki o grubości 1.6 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia.
– amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość.

Charakterystyka:
64mm zewnętrzna średnica amortyzatora
35 mm średnica tłoka Twin-Tube
20mm hartowane chromowane tłoczysko
1,6mm średnica ścianek
DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka
Niskociśnieniowy gaz zapobiegający kawitacji oleju



AMORTYZATORY Xtreme



Budowa amortyzatora XTREM to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej
– amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 64 mm dzięki czemu niemal dwukrotnie zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Wewnętrzny zastosowano hydrauliczny odbój oraz olej wysokotemperaturowy Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych.
– osłona gumowa górna amortyzatora zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.
– tłok o średnicy 40 mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.
– DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.
– tłoczysko o średnicy 20 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.
– wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoczyska, redukuje tarcie , znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora .
– solidne ścianki o grubości 2 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia.
– amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość.

Charakterystyka:
Wzmocnione pierścienie tłoka i mocowana
20mm hartowane chromowane tłoczysko
2mm średnica ścianek
Wewnętrzny hydrauliczny odbój
Płyn odporny na wysokie temperatury
Uszczelniacze z podwójnym kapturem
DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka



AMORTYZATORY ZAWIESZENIA Enforcer



Budowa amortyzatora Enforce to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej
– amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 51mm dzięki czemu zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych .
– osłona górna amortyzatora z metalu zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.
– tłok o średnicy 32mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.
– DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.
– tłoczysko o średnicy 15 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.
– wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoków, redukują tarcie, znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora.
– solidne ścianki o grubości 1.2 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia.
– amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość .

Charakterystyka
51mm zewnętrzna średnica amortyzatora
32 mm średnica tłoka Twin-Tube
15mm hartowane chromowane tłoczysko
1,2mm średnica ścianek
DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka
Niskociśnieniowy gaz zapobiegający kawitacji oleju



AMORTYZATORY Elite



Budowa amortyzatora ELITE to konstrukcja Twin-Tube (dwururowa). Tłok pracuje wewnątrz dodatkowego cylindra. Pojemność pomiędzy wewnętrznym cylindrem, a obudową zewnętrzną spełnia zadanie komory wyrównawczej
– amortyzatory EFS posiadają zwiększoną średnicę zewnętrzną względem seryjnych do 51-61mm dzięki czemu niemal dwukrotnie zwiększyła się pojemność oleju w porównaniu do fabrycznych. W amortyzatorach zastosowano niskociśnieniowy gaz co zapobiega powstawaniu zjawiska kawitacji. Dzięki tym cechom amortyzatory znacznie lepiej pracują i błyskawicznie dostosowują się do zmiennych warunków drogowych .
– osłona górna amortyzatora z tworzywa sztucznego zapobiega blokowaniu i chroni przed zanieczyszczeniami.
– tłok o średnicy 35mm został pokryty wysokiej jakości teflonem co znacząco zmniejsza tarcie wewnętrzne i zapewnia optymalną pracę w każdej temperaturze.
– DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka pozwala na dostosowanie tłumienia do każdych warunków drogowych.
– tłoczysko o średnicy 16 mm wykonane zostało z utwardzonego chromu dzięki czemu zmniejszono tarcie oraz zużycie elementów współpracujących.
– wysokiej jakości podwójne uszczelnienia tłoków, redukują tarcie, znakomicie usuwają zanieczyszczenia co znacząco wydłużają czas eksploatacji amortyzatora .
– solidne ścianki o grubości 1.5 mm dają bardzo wysoką odporność mechaniczną na uszkodzenia .
– amortyzatory wraz z mocowaniami są spawane z ogromną precyzją przez automaty spawalnicze na specjalnie zaprojektowanej zrobotyzowanej linii spawalniczej co zapewnia zapewnić dużą wytrzymałość.

Charakterystyka
51-60mm zewnętrzna średnica amortyzatora
35 mm średnica tłoka Twin-Tube
16mm hartowane chromowane tłoczysko
1,5mm średnica ścianek
DMC- dynamiczny zawór kontrolujący ruch tłoka
Niskociśnieniowy gaz zapobiegający kawitacji oleju



AMORTYZATORY SKRĘTU



Amortyzator kierownicy EFS X-Treme zapobiega niespodziewanej utracie kontroli. Dzięki wzmocnionemu zaworkowi wspomaga sterowność, pozwala na zamontowanie większych kół bez efektu wybijania kierownicy z rąk.
Charakterystyka:
Powiększony 60mm korpus
16mm Hartowany, chromowany wał
Wzmocnione zaworki odpowiednie dla kół 33 – 37 cali



Amortyzator kierownicy EFS Enforcer poprawia kontrolę nad pojazdem oraz pozwala na zamontowanie kół do 33 cali.
Charakterystyka:
32mm Korpus Twin Tube
Polepszony przepływ oleju
11mm & 12mm Hartowany, chromowany wał
Technologia Gas Cell – pozwala na dobrą pracę amortyzatora w pozycji horyzontalnej.



DRĄŻKI SKRĘTNE

Drążki skrętne EFS są wzmocnione o 25-30% niż ich fabryczne odpowiedniki. Podobnie jak sprężyny i resory piórowe, zostały poddane testom pod kątem trwałości materiału oraz ich właściwości sprężynujących.

Zapewnią użytkownikom lepszą sterowność i reakcję pojazdu przy powiększonym prześwicie auta, pozwalają także na przewiezienie dodatkowego ładunku. Charakteryzują się następującymi właściwościami:

• Sprężystość – poprawa trwałości i wytrzymałości.
• Zwiększona sztywności – aby wyrównać ciężar wyposażenia pojazdu.
• Wykonanie z wysokojakościowej stali węglowej XK-5160.
• Unikalna technologia wykonania polegająca na łuszczeniu i walcowaniu dała doskonałą jakość produktu potwierdzona trzy letnia gwarancją.

Aby prawidłowo zamontować drążki skrętne zakończenia drążków EFS pokryte zostały farbą w różnych kolorach, Zielony na przód, niebieski na LEWĄ STRONA KIEROWCY, a czerwony na PRAWĄ STRONA PASAŻERA.



SPRĘŻYNY


Proces produkcji sprężyn jest ściśle dopracowywany przez inżynierów EFS i polega między innymi na:
• Śrutowaniu – proces, w którym wzmacnia się sprężynę tak, że może ona pracować w warunkach podwyższonego zmęczenia materiału oraz długotrwałego obciążenia, zapewnia to długą trwałość sprężyny.
• Poddaniu testom ugięć – podczas tego procesu sprężyna jest ściskana poniżej granicy plastyczności materiału, uzyskujemy tym samym pewność, że produkt spełni najgłębsze oczekiwania
• Pokrycie farbą proszkową – aby zapobiegać korozji oraz dla względów estetycznych.

Sprężyny EFS są produkowane z zachowaniem ścisłych norm sytemu kontroli jakości i użyciem bardzo dobrej jakości stali sprężynowej, zgodnie z wymogami certyfikatu ISO-9002. Dlatego mają Państwo pewność, że dokonując zakupu produktu wysokiej klasy, co potwierdza gwarancja na 3 lata lub 100 000 km.

Dostępne są w wielu wariantach liftu: od standardowego do 125 mm dopasowanych do różnych zastosowań, takich jak holowanie, akcesoria obciążające, zwiększony prześwit, zawody, itp.



RESORY


Resory wielopiórowe EFS wykonane są z wysokiej jakości Japońskiej niestopowej stali sprężynowej SUP9 i SUP9A. Te luksusowe resory o wyjątkowych właściwościach zaprojektowano, aby zaoferować wymagającym Kierowcom doskonały komfort jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie przy zachowaniu zwiększonej kontroli, stabilności oraz prześwitu. Dostępne zawieszenia liftowane w zakresie od 30 do 50 mm, przewyższające swą charakterystyką pracy ich fabryczne odpowiedniki.

Zwężane końcówki zmniejszają tarcie między piórami i pomagają uzyskać równomierne obciążenie w obszarze nośnym.
Grafitowa powłoka oraz specjalne wkładki teflonowe redukują tarcie i związany z nim hałas.

Proces śrutowania i test ugięcia, którym poddano resor zapewniają ograniczony stopień naprężenia, jak również znaczną trwałość. Obejma resoru i dodatkowo wywinięte pióro zapobiegają rozwarstwieniu piór dzięki czemu zapewniają pełne bezpieczeństwo użytkowania.

Produkt jest objęty gwarancją na 3 lata lub 100 00 km.



U-BOLT

Jarzma resoru firmy EFS są wykonane z wysokojakościowej stali niestopowej, pokryte farbą proszkową dla lepszej ochrony przed korozją. Walcowane gwinty oraz jednolite ziarniste wykończenie wpływają na wzrost wytrzymałości produktu. Głębokie nakrętki z płaskimi podkładkami, stanowiące gładką powierzchnię kontaktową w celu zmniejszenia tarcia, zapewniają bezpieczeństwo.

EFS posiada w sprzedaży bogatą ofertę jarzm, odpowiednich dla większości marek i modeli
samochodów z napędem na 4 koła. Wykonuje je również na zamówienie.



TULEJE POLIURETANOWE

Tuleje poliuretanowe EFS są wykonane z wysokogatunkowych elastomerów, które nadają im dużą wytrzymałość i bardzo dobre właściwości tłumienia, posiadają klasę 80 Duro oraz specjalne rowki, dzięki którym smar równomiernie się rozprowadza.



ŚRUBY I WIESZAKI

Smarowane wieszaki i śruby EFS zaprojektowano, dla większej wytrzymałości oraz poprawy trwałości produktu poprzez zastosowanie kalamitek.

Wykonane są ze stali węglowej, w późniejszym procesie obróbki hartowanej, a następnie powleczonej stopem złota i kadmu, co zwiększa wytrzymałość oraz chroni przed korozją.

EFS oferuje standardowe zamienniki wieszaków, jak również kilka rodzajów dłuższych i zapobiegających wywijaniu się resorów.

Produkty są objęte gwarancją na 3 lata lub 100 000 km.

Więcej
na stronę
Pokazuje 1 - 30 z 469 elementów

PRODUCENCI

Pokazuje 1 - 30 z 469 elementów