Land Rover Discovery 2 TD5

Land Rover Discovery 2 TD5

Przedstawiamy jedną z naszych ostatnich realizacji: Land Rovera Discovery 2 Td5 w wersji wyprawowo - offroadowej. W Discovery wykonaliśmy przegląd i niezbędne naprawy układów jezdnych połączony z diagnostyką komputerową. Po wcześniejszym rozebraniu spodu auta i wyczyszczeniu rama, progi i dół karoserii zostały zakonserwowane. Następne po serwisie eksploatacyjnym i konserwacji zamontowaliśmy szereg dodatkowych akcesoriów:

- nasz firmowy MP zderzak przedni HD3 z orurowaniem i światłami przeciwmgielnymi w zderzaku;
- w przednim zderzaku niezawodną wyciągarkę Kingone 12000lbs z liną syntetyczną;
- osłonę przednich drążków MP w wersji aluminiowej;
- komplet osłon mostów MP: osłonę przedniego mostu połączoną z osłoną tylnego drążka oraz osłonę mostu tylnego;
- osłonę zbiornika paliwa MP w wersji aluminiowej;
- progi boczne treesliders MP;
- zderzak tylny MP w wersji z długimi bokami i z uchwytem szekli;
- bagażnik dachowy MP z podłogą z siatki oraz drabinkę na piąte drzwi;

 

Fabryczne zawieszenie zastąpiliśmy australijskim zawieszeniem Old Man Emu. Dłuższe, utwardzone sprężyny i amortyzatory OME usztywniły Disco oraz dały pożądany lift zawieszenia.

W LandRoverze wykonaliśmy instalację pod dodatkowe oświetlenie led z przełącznikami carling, które umieściliśmy na dodatkowej konsoli na desce rozdzielczej. Zamontowane oświetlenie led:

- halogeny dalekosiężne led 60W na przednich zderzaku z dodatkowym światłem obrysowym;
- panel świetlny led combo na bagażniku dachowym o mocy 288W;
- panele robocze led po bokach bagażnika o mocy 36W;
- panele robocze led z tyłu bagażnika o mocy 18W.

 

Na końcu Disco dostało komplet nowych opon MT: Cooper Discoverer STT PRO. Żeby zmieścić na fabrycznym miejscu większe koło zapasowe zmieniliśmy fabryczny uchwyt na nasz firmowy uchwyt na koło na piąte drzwi, który podniósł mocowanie.

Wszystkie zamontowane akcesoria pochodzą z naszego sklepu.

Zobacz więcej zdjęć >>>>