Stuprocentowa blokada mechanizmu różnicowego. Włączana i wyłączana pneumatycznie, sterowana przyciskiem z kabiny kierowcy. Zestaw zawiera wszystkie elementy do montażu blokady oprócz wiązki elektrycznej i kompresora. Wiązka elektryczna jest w zestawie z kompresorem. Przy montażu blokady zaleca się wymianę wszystkich łożysk mechanizmu różnicowego.
Szczegóły produktu:
Średnica półosi: 31,5 mm (1,24")
Ilość zębów wieloklinu: 24
Przełożenie: 3.54
Do samochodów:
mostów typu Rover, P38A
Przedni i tylny most - Land Rover Range Rover - modele wyprodukowane w latach 1994-01 - o przełożeniu 3.54 - w niektórych modelach śruby mocujące koło talerzowe z koszem satelitów nie nadają się do ponownego użycia przy montażu i należy je wymienić na nowe
Tylny most - Land Rover Discovery Series II - modele wyprodukowane po roku 2002 - o przełożeniu 3.54 - modele z systemem kontroli trakcji - oraz modele niewyposażone w system kontroli trakcji z średnicą flanszy 205 mm (8.07")
Tylny most - Land Rover Defender 110, 130, County - modele wyprodukowane po roku 2002 - o przełożeniu 3.54 - modele z systemem kontroli trakcji - oraz modele niewyposażone w system kontroli trakcji z średnicą flanszy 205 mm (8.07")
Tylny most - Land Rover Defender 90, County - modele wyprodukowane po roku 2002 - o przełożeniu 3.54 - modele z systemem kontroli trakcji - oraz modele niewyposażone w system kontroli trakcji z średnicą flanszy 205 mm (8.07")
UWAGA: Do prawidłowego działania blokady niezbędny jest kompresor!