Stuprocentowa blokada mechanizmu różnicowego. Włączana i wyłączana pneumatycznie, sterowana przyciskiem z kabiny kierowcy. Zestaw zawiera wszystkie elementy do montażu blokady oprócz wiązki elektrycznej i kompresora. Wiązka elektryczna jest w zestawie z kompresorem. Przy montażu blokady zaleca się wymianę wszystkich łożysk mechanizmu różnicowego.
Szczegóły produktu:
Średnica półosi: 31,5 mm
Ilość zębów wieloklinu: 24
Do samochodów:
Przedni i tylny most - Land Rover Range Rover - modele wyprodukowane do roku 1993 - o przełożeniu 3.54 - w niektórych modelach śruby mocujące koło talerzowe z koszem satelitów nie nadają się do ponownego użycia przy montażu i należy je wymienić na nowe
Przedni i tylny most - Land Rover Discovery - modele wyprodukowane do roku 1993 - o przełożeniu 3.54 - w niektórych modelach śruby mocujące koło talerzowe z koszem satelitów nie nadają się do ponownego użycia przy montażu i należy je wymienić na nowe
Przedni i tylny most - Land Rover Discovery Series II - wszystkie roczniki - o przełożeniu 3.54 - w niektórych modelach śruby mocujące koło talerzowe z koszem satelitów nie nadają się do ponownego użycia przy montażu i należy je wymienić na nowe
Przedni most - Land Rover Defender 110, 130, County - modele wyprodukowane po roku 1993 - o przełożeniu 3.54 - w niektórych modelach śruby mocujące koło talerzowe z koszem satelitów nie nadają się do ponownego użycia przy montażu i należy je wymienić na nowe
Tylny most - Land Rover Defender 110, 130, County - modele wyprodukowane po roku 2002 - o przełożeniu 3.54 - w modelach z średnicą flanszy 205 mm [8.07"] należy zastosować blokadę mostu ARB RD138
Przedni i tylny most - Land Rover Defender 90, County - modele wyprodukowane po roku 1993 - o przełożeniu 3.54 - w modelach z średnicą flanszy 205 mm [8.07"] należy zastosować blokadę mostu ARB RD138
W modelach wyprodukowanych w 1993r. należy sprawdzić czy zgadza się ilość zębów wieloklinu
UWAGA: Do prawidłowego działania blokady niezbędny jest kompresor!